سامسونگ به زودی یک تبلت اندرویدی پایین رده معرفی می نماید

به گزارش وبلاگ نت قشم، مدتی قبل گزارشی منتشر شد که سامسونگ میخواهد یک مدل میان رده جدید از تبلت های سری گلکسی تب A را در سه ماهه نخست سال 2019 عرضه کند. و حالا، طبق این اطلاعات تازه، به نظر می رسد سامسونگ در همین حوالی یک تبلت اندرویدی پایین رده هم روانه بازار خواهد نمود.

سامسونگ به زودی یک تبلت اندرویدی پایین رده معرفی می نماید

هنوز از نام این تبلت خبر نداریم اما در بنچمارک منتشر شده، این تبلت واجد شماره مدل SM-T515 است. با توجه به اینکه گجت مذکور تنها از 2 گیگابایت حافظه رم بهره می برد، پس مطمئنا باید آن را در بین تبلت های پایین رده قرار دهیم.

خبر خوب این است که سامسونگ برای این محصول دیگر از اندروید اوریو استفاده نکرده و تبلت مذکور از جدیدترین نسخه اندروید یعنی اندروید پای بهره می برد. قلب تپنده این گجت هم تراشه اگزینوس 7885 است که یک انتخاب طبیعی برای یک گجت پایین رده محسوب می گردد و این همان تراشه ای است که در مدل 2018 گوشی گلکسی A8 تعبیه شده است.

همانطور که گفتیم اطلاعات چندانی در خصوص این تبلت منتشر نشده و هنوز نمی دانیم که از نمایشگر 7 اینچی یا 10.5 اینچی بهره می برد. در هر صورت، باید ببینیم آیا سامسونگ این تبلت را در ماه آینده در نمایشگاه MWC 2019 معرفی خواهد نمود یا اینکه برای رونمایی از آن از فرصت دیگری استفاده می نماید.

منبع: Phone Arena

منبع: دیجیکالا مگ

به "سامسونگ به زودی یک تبلت اندرویدی پایین رده معرفی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ به زودی یک تبلت اندرویدی پایین رده معرفی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید