رییس اتحادیه نمایشگاه داران: از فروردین 97 تا امروز قیمت خودرو های داخلی 18 تا 19 برابر شده

به گزارش وبلاگ نت قشم، سعید موتمنی، رییس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو گفت: از فروردین 97 تا امروز خودرو های داخلی تقریبا 18 تا 19 برابر شده است که یکی از دلایل اصلی افزایش نجومی قیمت خودرو، محدودیت عرضه است.

رییس اتحادیه نمایشگاه داران: از فروردین 97 تا امروز قیمت خودرو های داخلی 18 تا 19 برابر شده

به گزارش خبرآنلاین، فعالان بازار خودرو اعتقاد دارند تنها در صورتی که عرضه خودرو افزایش پیدا کند و شاهد محدودیت در عرضه نباشیم، قیمت در بازار خودرو کنترل خواهد شد.

سعید موتمنی، رییس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو در خصوص دلایل افزایش قیمت ها می گوید: دلیل اصلی گرانی های اخیر به عرضه کم خودرو برمی گردد.

به گفته او، اتفاقی که شاهد آن هستیم این است که خودرو کمتر فاکتور شده و محدودیت عرضه باعث شده است در حال حاضر خرید خودروی داخلی صفر به سختی انجام می گردد و کسی که خریدار است، مجبور گردد به هزار و یک جا برود تا بتواند خودرو تهیه کند؛ البته با قیمت بالاتر که دلیل اصلی آن هم این است که فعلا عرضه خودرو به آن صورت در بازار انجام نمی گردد و خودرو کم است.

موتمنی متذکر می گردد: از فروردین 97 تا امروز خودرو های داخلی تقریبا 18 تا 19 برابر شده است که یکی از دلایل اصلی افزایش نجومی قیمت خودرو، محدودیت عرضه است.

منبع: فرارو

به "رییس اتحادیه نمایشگاه داران: از فروردین 97 تا امروز قیمت خودرو های داخلی 18 تا 19 برابر شده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رییس اتحادیه نمایشگاه داران: از فروردین 97 تا امروز قیمت خودرو های داخلی 18 تا 19 برابر شده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید