رضایی: حریف را به خوبی بررسی نموده بودیم

به گزارش وبلاگ نت قشم و به نقل از فدراسیون والیبال، تیم فولاد سیرجان ایرانیان در دومین ملاقات خود در سومین روز مرحله گروهی بیست ویکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان آسیا امروز (یکشنبه)، AGMK ازبکستان را سه بر یک از پیش رو برداشت.

رضایی: حریف را به خوبی بررسی نموده بودیم

سرمربی تیم فولاد سیرجان ایرانیان در واکنش به این پیروزی گفت: حریف را به خوبی بررسی نموده بودیم. ست اول، دو تیم پابه پای هم پیش رفتند. در ست دوم مسلط به بازی بودیم اما ست سوم به علت ناهماهنگی و اشتباهات فردی نتیجه را به حریف واگذار کردیم. ست چهارم بازیکنان به سرعت با یکدیگر هماهنگ شدند و بازی را به سود خود به سرانجام رساندند.

سعید رضایی درباره شرایط فعلی تیم و بازیکنان سیرجان، بیان داشت: با توجه به مصدومیت چند بازیکن تیم در هفته های قبل از اعزام، به هماهنگی بیشتر در جریان مسابقات احتیاج داشتیم. خوش بختانه شرایط بازیکنان هر روز بهتر می گردد و رفته رفته به برترین سطح آمادگی خود خواهند رسید.

وی به ملاقات فولاد سیرجان برابر العربی قطر اشاره و توضیح داد: العربی بازیکنانی از برزیل و صربستان را در ترکیب خود دارد. ضمن این که چند یار کمکی باکیفیت از الریان هم این تیم را همراهی می نمایند. سیچلو سرمربی العربی هم آشنایی بسیار خوبی از والیبال ایران دارد. سعی خواهیم کرد والیبال بی نقصی را به نمایش بگذاریم تا به نتیجه دلخواه برسیم.

قهرمان لیگ برتر سال 99 ایران، فردا (دوشنبه) در سومین ملاقات مرحله گروهی خود به مصاف العربی قطر می رود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "رضایی: حریف را به خوبی بررسی نموده بودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضایی: حریف را به خوبی بررسی نموده بودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید