والیبال

پنجمین باخت والیبال ایران در لیگ ملت ها این بار مقابل آمریکا، بازی با ایتالیا تکرار شد!

تیم ملی والیبال ایران در بازی سوم خود از هفته دوم لیگ ملت های والیبال به مصاف آمریکا رفت و با نتیجه 3 بر صفر بازنده شد.

2 تیر 1402

جام ملت های والیبال، ایران 0 ، 3 ژاپن، شکست در گام نخست

تیم ملی والیبال ایران در اولین ملاقات خود از هفته اول جام ملت های والیبال 2023 از ساعت 14 و 10 دقیقه سه شنبه، 17 خرداد به مصاف تیم ژاپن رفت و باحساب سه بر صفر (25 بر 16، 25 بر 22 و 25 بر 19) مغلوب شد.

19 خرداد 1402

بهترین زمان نوشیدن شیر برای کاهش وزن

علم تا به امروز ثابت کرده است که هیچ زمان خاص و بهینه ای در روزگار ما برای نوشیدن شیر وجود ندارد. با این حال، ما می توانیم بر اساس اهداف خود، مناسب ترین زمان ها را برای نوشیدن شیر برای حداکثر تأثیر انتخاب کنیم.

19 فروردین 1402

تیم الف والیبال ساحلی ایران به فینال آسیای مرکزی راه یافت

به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون والیبال، مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی منطقه آسیای مرکزی و جنوبی صبح امروز (یکشنبه اول اسفند) با دو ملاقات پیگیری شد.

27 خرداد 1401

داورزنی به لیگ قهرمانان اروپا دعوت شد

رییس فدراسیون والیبال ایران در نشستی آنلاین با رئیس فدراسیون والیبال اسلوونی درباره افزایش همکاری های دوجانبه تبادل نظر کرد.

21 خرداد 1401

رضایی: حریف را به خوبی بررسی نموده بودیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون والیبال، تیم فولاد سیرجان ایرانیان در دومین ملاقات خود در سومین روز مرحله گروهی بیست ویکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان آسیا امروز (یکشنبه)، AGMK ازبکستان را سه بر یک از پیش رو برداشت.

12 آبان 1400

لیگ برتر والیبال، هورسان رامسر از سد شهرداری ورامین گذشت

پرونده دیدارهای تیم والیبال هورسان رامسر در لیگ برتر والیبال فصل 99 با پیروزی مقابل شهرداری ورامین به خاتمه رسید.

31 مرداد 1400

ترکیب 12 نفره تیم ملی والیبال ایران برای حضور در المپیک معین شد

به گزارش خبرنگاران، اردوی تیم ملی والیبال برای حضور در بازی های المپیک توکیو از امروز شنبه با حضور 19 بازیکن شروع می گردد این در حالی است که ترکیب 12 نفره این تیم برای اعزام به توکیو به این توضیح معرفی شده است:

23 تیر 1400

اعلام برنامه مسابقات تیم ملی ایران در لیگ ملت های والیبال

تیم ملی والیبال مردان ایران در لیگ ملت ها به ترتیب به مصاف ژاپن، روسیه، هلند، کانادا، ایتالیا، بلغارستان، آمریکا، صربستان، آلمان، استرالیا، برزیل، اسلوونی، فرانسه، لهستان و آرژانتین خواهد رفت.

30 خرداد 1400

کالری قارچ سوخاری؛ هر 100 گرم قارچ سوخاری چند کالری دارد؟

خبرنگاران | سرویس سلامت - قارچ سوخاری یکی از پیش غذا های پرطرفدار است که معمولا همراه با سیب زمینی سرخ شده و سایر فست فودها سرو می شود. اگر چه قارچ خام فاقد کلسترول است و چربی پایینی دارد، اما پس از سوخاری شدن چربی آن به شدت افزایش پیدا می کند. برای سوخاری...

10 خرداد 1400

مذاکره فدراسیون والیبال با 5 گزینه، سه نفر در مرحله نهایی انتخاب

به گزارش خبرنگاران، محمدرضا داورزنی صبح امروز یکشنبه با اشاره به شروع رقابت های لیگ برتر والیبال و تعداد تیم های شرکت کننده در این مسابقات گفت: فدراسیون تمایل داشت که این مسابقات با حضور 14 تیم برگزار گردد اما به دلیل این که درخواست های زیادی داشتیم در...

8 آبان 1399

تور والیبال ساحلی بندرعباس، فدراسیون والیبال ایران در انتظار پاسخ فدراسیون جهانی

سرپرست دبیری فدراسیون والیبال گفت: برای زمان برگزاری تور جهانی سه ستاره والیبال ساحلی بندرعباس، با فدراسیون جهانی مکاتبه کردیم و منتظر پاسخ آن ها هستیم.

21 فروردین 1399

نتایج کامل دیدارهای پایانی هفته سوم، لهستان در صدر، ایران یازدهم

به گزارش خبرنگاران، دیدار های سرانجامی هفته سوم رقابت های لیگ ملت های والیبال طی سه روز گذشته برگزار گردید و تیم ملی ایران با کسب تنها یک پیروزی مقابل چین و قبول شکست مقابل تیم های برزیل و روسیه به کار خود در این هفته سرانجام داد. ملی پوشان ایران در مجموع...

19 آذر 1398

جام جهانی را خوب تمام کردیم، حاشیه های بسکتبال درون خانوادگی است

به گزارش خبرنگاران، آرمان زنگنه درباره صعود تیم ملی بسکتبال ایران به بازیهای المپیک گفت: ما فکرش را می کردیم و تمرکزمان را در وهله اول روی صعود از گروهمان گذاشته بودیم اما بعد از بازی با پورتوریکو شرایط برای ما سخت شد و بازی تونس را هم بد آغاز کردیم و...

28 مهر 1398

والیبال به رودخانه رسید

نخستین مسابقه والیبال در رودخانه در اسلوونی برگزار می گردد.

21 شهریور 1398

جدال با رقبای سنتی آسیایی؛ آخرین فرصت والیبال ایران برای صعود به المپیک

تیم ملی والیبال ایران برای دومین حضور متوالی در المپیک، تنها یک فرصت دیگر پیش رو دارد.

17 شهریور 1398

بازیکنان به عشق پرچم ومردم کوشش می نمایند، مسئولان وعده احساسی ندهند

بهنام محمودی در تبادل نظر با خبرنگاران درباره رقابت های تیم ملی در مسابقات انتخابی المپیک گفت: دو بازی ابتدایی برابر کوبا و مکزیک مشکل نیست و این دو بازی می تواند پیش بازی خوبی برای تیم ملی باشد تا با توجه به وقفه پیش آمده از لیگ ملت ها و بروز بعضی مصدومیت...

14 شهریور 1398

ناکامی زنان والیبالیست آرژانتین به خاطر سفر سرمربی به ایران!

دولت آمریکا از ورود سرمربی تیم ملی والیبال زنان آرژانتین به خاک این کشور جلوگیری کرد.

13 شهریور 1398

رجحان آماری آمریکا مقابل ایران در همه فاکتورها

فدراسیون جهانی والیبال آمار بازی تیم ملی ایران مقابل آمریکا در آخرین دیدار مرحله مقدماتی لیگ ملت های 2019 در بلغارستان را منتشر شد.

20 مرداد 1398

برزیل با شکست فرانسه صدر را از ایران گرفت

به گزارش خبرنگاران، در انتها روز نخست رقابت های هفته پنجم لیگ ملت های والیبال، تیم ملی برزیل با شکست فرانسه 33 امتیازی شد و به صدر جدول رده بندی بازگشت.

20 مرداد 1398
تعداد: (24)