راکت لیگ کاملا کراس-پلتفرم شد

به گزارش وبلاگ نت قشم، استودیوی بازی سازی Psyonix، سازنده بازی راکت لیگ (Rocket League) خبر از راه اندازی کامل قابلیت کراس-پلی روی تمام این پلتفرم ها برای این بازی داده است؛ یعنی از این پس بازی نماینده های راکت لیگ می توانند روی تمام پلتفرم ها با یکدیگر بازی نمایند.

راکت لیگ کاملا کراس-پلتفرم شد

بازی نماینده های راکت لیگ روی پلتفرم های مختلف سال هاست که می توانند با یکدیگر بازی نمایند، ولی موضوع این جاست که سونی تا همین چند ماه پیش چنین امکانی را روی کنسول خود فراهم نکرده بود. بازی های مختلفی را می دیدیم که روی ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپیوتر از قابلیت کراس-پلی استفاده می کردند و راکت لیگ هم یکی از آن ها بود.

قابلیت کراس-پلی در ابتدا فقط روی فورت نایت به صورت آزمایشی اجرا شد؛ آن هم در پی سر و صدای زیادی که بازی نماینده های فورت نایت در پی قفل شدن اکانت های خود راه انداختند. با توجه به اینکه قابلیت کراس-پلی روی پلی استیشن 4 هم فعال شده است، سازندگان راکت لیگ هم تصمیم گرفته اند تا از آن استفاده نمایند.

سازندگان راکت لیگ حتی قبل از اینکه سونی تصمیم به انجام چنین کاری بگیرد، بارها از تمایل شان برای راه اندازی این قابلیت گفته بودند. استودیوی Psyonix گفته بود که راه اندازی قابلیت کراس-پلی از سوی آن ها، نیازمند کوشش و درگیری خاصی نیست و به راحتی امکان پذیر است، ولی ابتدا باید سونی کوتاه بیاید.

حدود سه ماه از راه اندازی کراس-پلی روی پلی استیشن 4 می گذرد و از چند روز پیش، بازی نماینده های راکت لیگ روی این کنسول، ایکس باکس وان، کامپیوتر و نینتندو سوییچ می توانند با یکدیگر بازی نمایند. با توجه به اینکه راکت لیگ چندان هم نیازمند دسته خاص و وابسته به یک سیستم کنترل نیست، به راحتی می توان جامعه رقابتی بزرگی در این بازی به وجود آورد.

قابلیت کراس-پلی روی راکت لیگ به صورت پیش فرض فعال است. اگر می خواهید با بازی نماینده های دیگر کنسول ها راکت لیگ بازی نکنید، به بخش گیم پلی در صفحه تنظیمات بروید و تیک کراس-پلتفرم را بردارید.

منبع: یوروگیمر

منبع: دیجیکالا مگ

به "راکت لیگ کاملا کراس-پلتفرم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راکت لیگ کاملا کراس-پلتفرم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید