بازی Celeste 64: Fragments of the Mountain منتشر شد؛ دنباله سه بعدی Celeste

به گزارش وبلاگ نت قشم، بازی سلست (Celeste) را می توان یکی از برترین بازی های مستقل عرضه شده در چند سال اخیر دانست. حال با گذشت 6 سال از عرضه این بازی شرکت سازنده تصمیم گرفته تا یک دنباله کوچک برای آن عرضه کند. نام این دنباله سلست 64: بخش های کوهستان (Celeste 64: Fragments of the Mountain) بوده که طراحی بسیار خاصی دارد.

بازی Celeste 64: Fragments of the Mountain منتشر شد؛ دنباله سه بعدی Celeste

شرکت Maddy Makes Games تصمیم گرفته تا 6 سالگی بازی سلست را با معرفی یک بازی نو به نام سلست 64 جشن بگیرد. شما می توانید این بازی را همین الان روی Itch.io تجربه نموده و از آن لذت ببرید. بازی سلست 64 در اصل یک نسخه 64 بیتی و سه بعدی از بازی سلست بوده که حال و هوای کنسول های قدیمی نینتندو مثل Nintendo 64 را دارد. طراحی این بازی بسیار کامل و خاص است که باعث شده جذابیت زیادی برای هواداران بازی سلست داشته باشد. در توضیحات بازی نوشته شده:

این برای اولین بار نیست که شرکت Maddy Makes Games سلست را در حالت نو بازسازی می نماید. در جشن 3 سالگی این بازی شرکت سازنده سلست را به شکل 8 بیتی بازسازی کرد و در دسترس هواداران قرار داد. حال نوبت به شکل سه بعدی این بازی رسیده است.

بر خلاف اینکه مدت زمان کمی برای ساخت بازی سلست 64 وجود داشت، شرکت سازنده محتوای بسیار زیادی را در این بازی قرار داده است. برای مثال مراحل نوی که اشاره به سری ماریو دارند نیز در این بازی وجود داشته و باعث شده که جذابیت بسیار زیادی داشته باشد.

بازی سلست در سال 2018 عرضه شد و توانست موفقیت بسیار خوبی کسب کند. این بازی در کنار غول هایی مثل اسپایدر من و خدای جنگ (God of War) نهاده شد و با این حال توانست توجه افراد زیادی را به خود جلب کند. این موضوع نشان می دهد که بازی سلست کیفیت بسیار بالایی داشته و یکی از برترین عناوین مستقل ساخته شده در تاریخ است. شما می توانید از الان سلست 64 را دانلود نموده و تجربه کنید.

منبع: IGN

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی Celeste 64: Fragments of the Mountain منتشر شد؛ دنباله سه بعدی Celeste" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Celeste 64: Fragments of the Mountain منتشر شد؛ دنباله سه بعدی Celeste"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید