افشاگری تیته درباره آسیب دیدگی نیمار

به گزارش وبلاگ نت قشم، نیمار در ملاقات نخست تیم ملی فوتبال برزیل برابر صربستان در ترکیب اصلی به میدان رفت اما او در دقایق پایانی به خاطر آسیب دیدگی زمین را ترک کرد. آسیب دیدگی نیمار جدی است و او نمی تواند سلسائو را در دو بازی بعدی همراهی کند.

افشاگری تیته درباره آسیب دیدگی نیمار

تیته، سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل درباره آسیب دیدگی نیمار اظهار نظر جالبی داشت. او گفت: نیمار قبل از بازی برابر صربستان مصدوم بود اما من متوجه این موضوع نشدم. دوباره تکرار می کنم که من اصلا نمی دانستم او مصدوم است. وقتی بازی آغاز شد او به من گفت که کمی درد دارد اما کوشش می نماید که تا سرانجام بازی در میدان باشد.

او ادامه داد: نیمار 11 دقیقه بدون مشکل بازی کرد اما بعد از آن برخورد بدی با بازیکن حریف داشت و همین باعث شد ا از ناحیه مچ پاس احساس درد کند با این حال به بازی ادامه داد. فعلا نیمار مصدوم است و نمی دانیم که کی به شرایط بازی می رسد.

تیته درباره ملاقات برابر تیم ملی فوتبال سوئیس گفت: ترکیب تیم را انتخاب نموده ایم با این حال نمی توانم بیشر از این شرح دهم. در فوتبال باید برای هر بازی استراتژی مخصوص را داشت. وینیسیوس را در پست نیمار داریم و او می تواند به ما یاری زیادی کند.

او اضافه نمود: ما تیمی هستیم که تاریخ و فلسفه خاص خود را داریم. فشار باعث نمی گردد که سبک خاص خود را تغییر دهیم. ما با فشار هم به سبک خود پایبند هستیم و به همین دلیل از بازیکنان در پست خود استفاده می کنم. من درباره دانیلو اشتباه کردم چرا که باید جایگزینی برای او انتخاب می کردم.

تیته در سرانجام درباره شرایط نیمار و دنیلو گفت: واقعا نمی دانم این دو بازیکن کی به شرایط بازی می رسند. دیگر بازیکنان آماده هستند و مسئله ای در این زمینه نداریم.

تیم های ملی فوتبال سوئیس و برزیل در حالی به مصاف هم می روند که هر دو بازی نخست خود به پیروزی دست پیدا نموده اند.

منبع: فرارو

به "افشاگری تیته درباره آسیب دیدگی نیمار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشاگری تیته درباره آسیب دیدگی نیمار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید