استارتاپ

شلیک گاز اشک آور و گلوله رنگی از دوربین امنیتی

استارتاپ اسلوونیایی PaintCam راهکاری نوآورانه برای سیستم های امنیتی خانگی ارائه نموده است. محصول تازه این شرکت Eve نام دارد و از هوش مصنوعی برای شناسایی افراد مزاحم استفاده می نماید. Eve بعلاوه می تواند با شلیک گلوله های رنگی و گاز اشک آور، با مزاحمان مقابله...

28 فروردین 1403

بازگشت بینایی به افراد نابینا ، ادعای باورنکردنی ایلان ماسک

در دورانی که به لطف پیشرفت فناوری مرز بین فیلم های علمی تخیلی و واقعیت در حال کم رنگ شدن است، نورا به عنوان یکی از استارتاپ های خبرساز جهان، هدف های جاه طلبانه ای را با اتکا بر علم دنبال می نماید.

2 فروردین 1403

کاهش نور خورشید بسیار خطرناک است!

درحالی که برخی از دانشمندان راه حل کاهش نور خورشید را به عنوان استراتژی مقابله با تغییرات اقلیمی پیشنهاد کرده اند، برخی دیگر با آن مخالف هستند.

22 اسفند 1402

گزارشی از پنل زنان کارآفرین در رویداد یلداسامیت 2023

در پنل زنان که در رویداد یلداسامیت برگزار گشت، مشکات اسدی به عنوان مجری با سائبه سلوکی (مدیرعامل شرکت نیرو فراز، عضو هیأت مدیره سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران و رئیس کمیسیون منابع انسانی این سازمان)، سحر بنکدارپور (رئیس مرکز نوآوری و تحول دیجیتال...

8 اسفند 1402

عکس ، هواپیما نو نیروی هوایی آمریکا که 40میلیون دلار بودجه دولتی گرفت!

استارت آپ هوافضا JetZero تا سال 2027 نمونه اولیه یک هواپیمای بال مختلط را برای نیروی هوایی ایالات متحده خواهد ساخت. این هواپیما بر اساس بدنه Z-5 ساخته خواهد شد.

28 مرداد 1402

ضرغامی: توسعه پلتفرم های دیجیتال در همراه اول حاصل نگاه خوب و خلاق مدیریتی است

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ضمن بازدید از مرکز مانیتورینگ پلتفرم های دیجیتال همراه اول، ابتکار طراحی این سکوهای دیجیتال را در نگاه مدیریتی خوب و خلاق دانست.

16 اردیبهشت 1401

نخستین استارت آپ ایرانی وارد فرابورس می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از وزارت ارتباطات، نخستین گام مؤثر دولت برای شکوفایی اقتصاد دیجیتال، هموار کردن راستا ورود استارت آپ ها به بازار سرمایه بود که امروز با شروع مراحل ورود نخستین استارت آپ ایرانی به بورس به ثمر نشست.

12 دی 1400

حریرچی: نخستین واکسن ایرانی کرونا 40 روز دیگر آماده می گردد خبرنگاران

معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: 9 واکسن کرونا در کشور در حال ساخت است، چهار واکسن در ماه های آینده برای استفاده وسیع به بهره برداری می رسد و نخستین واکسن ایرانی کرونا 40 روز دیگر در اختیار مردم قرار می گیرد.

10 اردیبهشت 1400

بازار 15 هزار میلیارد تومانی خدمات ابری در ایران

اور پروژه ملی ابر ایران گفت: حجم بازار بالقوه خدمات ابری در ایران بین 12تا 15 هزار میلیارد تومان است.

7 اسفند 1399

دانش بنیان ها با توانی بیشتر برای تصاحب بازار های جهانی به میدان آمدند

مدیران شرکت های دانش بنیان با همراهی هیئت های علمی در سال گذشته به کشور های روسیه، جمهوری خلق چین و ترکیه سفر کردند تا درجهت تصاحب بازار های جهانی گام بردارند.

4 خرداد 1399

حضور خبرنگاران تریپ در اینوتکس؛ اکوسیستمی برای نوآوری

هشتمین نمایشگاه بین المللی اینوتکس تهران از 19 تا 22 خرداد ماه در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار گردید. نمایشگاهی در زمینه خلاقیت و نوآوری که شعار امسالش اکوسیستم نوآوری بود و خبرنگاران تریپ هم در آن حضور داشت.

21 مرداد 1398

معاون بنیادملی نخبگان:1400نفر ازاستعدادهای برتربه کشوربازگشته اند

سنندج - خبرنگاران - معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد ملی نخبگان گفت: در سه سال و 6 ماه گذشته حدود یک هزار و 400 نفر از استعدادهای برتر ایرانی در قالب چند طرح از خارج کشور بازگشته اند.

26 تیر 1398

عینک هوشمند فوکال به روزرسانی شد ، از جستجوی موسیقی تا آنالیز ایمیل

استارتاپ فوکال که زیرمجموعه ای است از شرکت نورث اعلام نموده که یک به روزرسانی ویژه برای عینک های هوشمند خود ارائه نموده است. این عینک های هوشمند رقیبی جدی برای عینک هوشمند گوگل و اینتل محسوب می گردد.

12 تیر 1398

نقش کلیدی استارتاپ ها در روند توسعه گردشگری آذربایجان شرقی

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی، نقش استارت آپ ها را در روند توسعه گردشگری، استان کلیدی و ضروری دانست.

6 بهمن 1397