کریم انصاری فرد: طرفداران ناتینگهام فارست پرشور هستند، لیگ انگلیس سخت است

به گزارش وبلاگ نت قشم، کریم انصاری فرد، ملی پوش ایرانی ناتینگهام فارست طرفداران این تیم را بسیار پرشور خواند.

کریم انصاری فرد: طرفداران ناتینگهام فارست پرشور هستند، لیگ انگلیس سخت است

به گزارش وبلاگ نت قشم ، سایت تاتینگهام پست که شب گذشته (سه شنبه) مصاحبه ای از کریم انصاری فرد منتشر نموده بود امروز نیز در بخش دیگری از آن آورده است: خرید جدید ناتینگهام فارست تحت تاثیر شور این تیم و طرفدارانش واقع شده است. او مشتاق بازی در سیتی گراند با حضور طرفداران ناتینگهام فارست است.

این رسانه انگلیسی سپس به نقل از کریم انصاری فرد نوشت: طرفداران از نحوه بازی ناتینگهام فارست خوشحال هستند و می خواهند این روند را با در ادامه دهند تا پیشرفت کنیم. به ما یاری می نمایند و به آنها احتیاج داریم. همچنان احتیاجمند حمایت های طرفداران هستیم و تمام بازیکنان صددرصد کوشش می نمایند تا آنها خوشحال شوند و به اهداف مان برسیم. ناتینگهام فارست طرفداران فوق العاده ای دارد که در طول یک بازی مورد حمایت قرار می گیرد. آنها واقعا پشتیبان ما هستند. مردم اینجا پرشور هستند و باعث می شوند تا ما بهتر بازی کنیم. باید بهترین بازی را انجام دهیم تا طرفداران خوشحال شوند. این مهم ترین مسئله است.

انصاری فرد ادامه داد: پیروزی در خانه و کسب 3 امتیاز خیلی مهم است. اتفاقی که طرفداران را خوشحال می نماید و مهم است. باید از اتمسفر بازی های خانگی استفاده کنیم تا نسبت به حریفان برتری داشته باشیم.

مهاجم تیم ناتینگهام فارست درباره تفاوت لیگ های اسپانیا و یونان با انگلیس که پیش از این بازی نموده است گفت: لیگ ها متفاوت هستند و مقایسه این لیگ ها با یکدیگر سخت است. لیگ فوتبال انگلیس واقعا سخت است و زمان کوتاهی برای بازیابی وجود دارد. هر هفته 2 بازی انجام دهیم و هر کدام از آنها یک مبارزه سخت است. این شرایط را دوست دارم و برای نمونه در سوپر لیگ یونان بازی های طور دیگری بود. همیشه یک بازی در طول هفته داشتیم. گاهی هم بازی های لیگ قهرمانان یا لیگ اروپا را انجام می دادیم. در انگلیس طور دیگری است و میان بازی ها فاصله کمی وجود دارد. این لیگ واقعا رقابتی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کریم انصاری فرد: طرفداران ناتینگهام فارست پرشور هستند، لیگ انگلیس سخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کریم انصاری فرد: طرفداران ناتینگهام فارست پرشور هستند، لیگ انگلیس سخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید