خاتمه دوران مربیگری سرمربی پرتغالی السد قطر، فریرا: همانند بازیکنی هستم که نمی خواهد بازنشسته گردد

به گزارش وبلاگ نت قشم، مانوئل فریرا، سرمربی 72 ساله تیم فوتبال السد قطر زمان انتها دوران مربیگری اش را بیان کرد.

خاتمه دوران مربیگری سرمربی پرتغالی السد قطر، فریرا: همانند بازیکنی هستم که نمی خواهد بازنشسته گردد

به گزارش وبلاگ نت قشم، مانوئل فریرا در بخشی از مصاحبه بلند خود با رادیو مونت کارلوی فرانسه گفت: 20 سال پیش با وجود شرایط جسمانی خود پیشنهادهای زیادی از تیم های حاشیه خلیج فارس داشتم اما ترجیح دادم در اروپا مربیگری کنم.

سرمربی تیم السد قطر ادامه داد: پس از 3 سال مربیگری در فوتبال پرتغال پیشنهادی از مصر دریافت کردم و سرمربی تیم الزمالک شدم. با این تیم پس از 11 سال توانستیم برای نخستین بار جام قهرمانی لیگ مصر را کسب کنیم. پس از آن به دلیل اختلاف با مدیران باشگاه الزمالک مصر را ترک کردم. در ماه نوامبر سال 2015 میلادی پیشنهاد تیم السد قطر را پذیرفتم و امیدوارم در 7 هفته باقی مانده تا خاتمه لیگ ستارگان قطر جام قهرمانی را بتوانم برای نخستین بار به دست آورم.

فریرا اضافه کرد: پس از 5 ماه قراردادم با السد و دوران مربیگری ام خاتمه خواهد یافت. تصمیم سختی است اما همانند بازیکنی هستم که دوست ندارد وارد دوران بازنشستگی گردد. 72 سال دارم و از 45 سال پیش تاکنون بدون وقفه در فوتبال کار می کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "خاتمه دوران مربیگری سرمربی پرتغالی السد قطر، فریرا: همانند بازیکنی هستم که نمی خواهد بازنشسته گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاتمه دوران مربیگری سرمربی پرتغالی السد قطر، فریرا: همانند بازیکنی هستم که نمی خواهد بازنشسته گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید