فکری: ما به آن آقایان علیه السلام نمی توانیم حرفی بزنیم

به گزارش وبلاگ نت قشم، سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر می گوید درباره قطع شدن برق در بازی با بادران نمی توان قضاوتی کرد.

فکری: ما به آن آقایان علیه السلام نمی توانیم حرفی بزنیم

محمود فکری، سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر در گفت وگو با وبلاگ نت قشم پس از تساوی تیمش در دو بازی اول لیگ دسته یک اظهار کرد: در این دو بازی که ما انجام دادیم می توانستیم برنده از مسابقه بیرون بیاییم و متاسفاته در بحث فنی یک ایراداتی داشتیم که باید هر چه سریع تر آن ها را رفع کنیم. از طرفی ضعف داوری در این دو بازی گریبان گیر ما شد. شما در دنیا می بینید که خیلی از بازی های دنیا یک بر یک می گردد. ما هم در بازی همان یک گل را می زنیم، آن وقت داور آن را خطا می گیرد. ما که نمی توانیم برای اشتباهات داوری پنج گل کنار بگذاریم. نباید از داروی این قدر ضربه خورد.

او ادامه داد: ما در مجموع، در دو بازی اول راضی بودیم ولی امیدوار هستیم که خیلی بهتر از این ها بشویم. باید بتوانیم با وجود تمام موانع بازی ها را در 90 دقیقه با پیروزی پشت سر بگذاریم. ما 32 بازی دیگر در پیش داریم. اگر در 34 بازی همه امتیازها را هم بخواهی بگیری چیزی حدود 100 امتیاز می گردد. در لیگ یک اگر حدود 60 امتیاز بتوانی جمع کنی می توانی به لیگ برتر صعود کنی. ما هم در کوشش هستیم تا بتوانیم حداکثر امتیاز را بگیریم.

وی در مورد قطع شدن برق ورزشگاه در بازی یک شنبه شب تیمش مقابل بادران گفت: متاسفانه در فوتبال ما همه نوع اتفاقی می افتد. نکته جالب این مساله این جاست که افراد ناسالم فوتبال آدم های سالم را زیر سوال می برند در حالی که خودشان متهم به مسائل غیر اخلاقی هستند. همین باعث می گردد تا تمام اتفاقات عمد و غیر عمد در فوتبال ما بیفتد و کمیته انضباطی هم فقط آدم های سالم را مواخذه می نماید. ما در ورزشگاه می دیدیم که همسایه ها در اطراف ورزشگاه برق دارند. این اتفاق هم در بازی رخ داد و هم بین دو نیمه و موقعی که در رختکن بودیم. ما به آن آقایان علیه السلام نمی توانیم تهمت و حرفی بزنیم چون آدم ناپاک فوتبال، ما هستیم و بقیه پاک هستند و نمی گردد به آن ها تهمتی زد. به کجا داریم می رویم خدا می داند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "فکری: ما به آن آقایان علیه السلام نمی توانیم حرفی بزنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فکری: ما به آن آقایان علیه السلام نمی توانیم حرفی بزنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید