عرفان ناظمی: تمام هدفم کسب مدال جهانی تکواندو است، صبح و شب تمرین کردم تا به تیم ملی دعوت شوم

به گزارش وبلاگ نت قشم، عرفان ناظمی، ملی پوش تیم ملی تکواندو گفت: شرکت در مسابقات جهانی برای من خیلی مهم است و تمام هدفم حضور در ترکیب تیم ملی و کسب مدال جهانی است.

عرفان ناظمی: تمام هدفم کسب مدال جهانی تکواندو است، صبح و شب تمرین کردم تا به تیم ملی دعوت شوم

عرفان ناظمی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی وبلاگ نت قشم، در خصوص قهرمانی در مسابقات تکواندو آزاد کشوری گفت: با توجه به اعلام سرمربی تیم ملی تکواندو برای حضور تمامی مدعیان در مسابقات آزاد کشوری، وظیفه خود می دانستم در مسابقات شرکت کنم و خدا را شکر نیز به مقام قهرمانی رسیدم.

وی توضیح داد: حضور تمامی قهرمانان و مدعیان باعث شده بود تا سطح مسابقات بسیار بالا باشد و شاهد رقابت های جذابی باشیم. بازیکنان بسیار خوبی در مسابقات قهرمانی کشور حضور داشتند و من نیز رقبای بسیار خوبی داشتم. در دیدار پایانی نیز با مهران برخورداری بازی کردم که تکواندو بسیار خوبی بود. در این مسابقات برای اولین بار با این بازیکن مبارزه کردم و خدا را شکر با برتری به مقام قهرمانی دست یافتم.

ملی پوش وزن 80- کیلوگرم تیم ملی تکواندو با تاکید بر انگیزه های بالای خود برای حضور در ترکیب تیم ملی در مسابقات دنیای، مطرح نمود: متاسفانه بعد از اینکه نتوانستم در مسابقات قهرمانی آسیا و بازی های آسیایی حضور داشته باشم، صبح و شب بدون استراحت تمرین کردم تا شانس حضور در مسابقات دنیای را داشته باشم. خدا را شکر که با قهرمانی در مسابقات کشوری نتیجه تمرینات خود را گرفتم و به تیم ملی دعوت شدم. حضور در مسابقات دنیای برای من بسیار مهم است و همه کوششم حضور در ترکیب تیم ملی در این مسابقات است.

ناظمی اعلام نمود: مسابقات دنیای منچستر در فاصله یک سال تا مسابقات المپیک برگزار خواهد شد و قهرمانی در این مسابقات 120 امتیاز دارد. کسب مدال طلای مسابقات دنیای باعث خواهد شد تا به کسب سهمیه المپیک توکیو نزدیک شد. این موضوع باعث خواهد شد تا با تمام توان برای حضور در این مسابقات و کسب مدال دنیای تمرین کنم. همه هدف من کسب مدال دنیای است تا بتوانم سهمیه المپیک را کسب کنم.

وی در خصوص احتمال رقابت خود با مهدی خدابخشی برای حضور در ترکیب تیم ملی تکواندو مطرح نمود: مهدی خدابخشی یکی از بهترین تکواندوکاران ایران و دنیا است و قطعا هر دوی ما تمام کوشش و زحمت خود را برای حضور در تیم ملی انجام خواهیم داد و نتجه نیز در میدان مسابقه تعیین خواهد شد. فکر می کنم هر بازیکنی کوشش و زحمت بیشتری بکشد شانس خود را برای حضور در تیم ملی بیشتر خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "عرفان ناظمی: تمام هدفم کسب مدال جهانی تکواندو است، صبح و شب تمرین کردم تا به تیم ملی دعوت شوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرفان ناظمی: تمام هدفم کسب مدال جهانی تکواندو است، صبح و شب تمرین کردم تا به تیم ملی دعوت شوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید