نقش مشخص کننده نوراللهی در ترکیب اصلی پرسپولیس

به گزارش وبلاگ نت قشم، در بازی مقابل سایپا آدام همتی در سمت چپ بازی می کرد و عالیشاه به عنوان بال راست به میدان رفت اما اگر نوراللهی به ترکیب اصلی بازی با کاشیما برسد، به راست می رود تا عالیشاه نقش بال چپ را بازی کند.

نقش مشخص کننده نوراللهی در ترکیب اصلی پرسپولیس

به گزارش وبلاگ نت قشم ، احمد نوراللهی را هم باید یکی از بازیکنان محبوب برانکو بدانیم. به این دلیل که هم سرعت بالایی دارد، هم حاشیه هایش کم است و هم از قدرت بدنی خوبی بهره می برد. این بازیکن اما در بازی برگشت مقابل السد مصدوم شد و تا همین دیروز نتوانسته بود تمرین کند.

حال آنکه در تنها تمرین پرسپولیس در اردوی امارات اما یک اتفاق خوب افتاد و نوراللهی بدون هیچ درد و مسئله ای در تمرین گروهی شرکت کرد. اتفاقی که ترکیب پرسپولیس را تغییر خواهد داد. اگر نوراللهی بتواند خود را به بازی با کاشیما برساند و برانکو هم موافق فیکس بودنش باشد، امید عالیشاه هم دوباره به پستی که همیشه آنجا بازی می کرد، بازمی شود.

در بازی هفته گذشته مقابل سایپا آدام همتی که جانشین نوراللهی شده بود، در سمت چپ بازی می کرد و عالیشاه به عنوان بال راست به میدان رفت اما اگر احمد نوراللهی به ترکیب اصلی بازی با کاشیما برسد، به راست می رود تا عالیشاه نقش بال چپ را بازی کند.

2 – 160

منبع: ایران ورزشی

به "نقش مشخص کننده نوراللهی در ترکیب اصلی پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقش مشخص کننده نوراللهی در ترکیب اصلی پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید