نعمتی: از طرفداران انتظار بیشتری داشتیم

به گزارش وبلاگ نت قشم، ما به یاری احتیاج داریم و نباید اینگونه باشد که طرفداران تنها در بازی های خاص به استادیوم بیایند. از آنها می خواهم همیشه از تیم حمایت نمایند تا ما نیز بهتر و بهتر شویم.

نعمتی: از طرفداران انتظار بیشتری داشتیم

به گزارش وبلاگ نت قشم ، استقبال کم طرفداران از بازی با نود ارومیه باعث دلخوری کاپیتان پرسپولیس شده بود که در تایید گلایه های او، سیامک نعمتی هم می گوید: در جریان صحبت های سیدجلال نیستم اما انتظار داشتیم طرفداران بیشتری به استادیوم بیایند. ما به یاری آنها احتیاج داریم و نباید اینگونه باشد که طرفداران تنها در بازی های خاص به استادیوم بیایند. از آنها می خواهم همیشه از تیم حمایت نمایند تا ما نیز بهتر و بهتر شویم.

نعمتی سپس به سختی های بازی با نود ارومیه اشاره می نماید: می دانستیم بازی راحتی نداریم اما طبیعی است که تمرکز بازیکنان روی بازی با السد بود. با این حال صعود کردیم و انشاءالله در مراحل بعد بهتر عمل خواهیم کرد.

خاتمه بخش صحبت های سیامک نعمتی هم گلایه های اوست: فکر می کنم حمایت ها در اندازه ای که به فینال برسیم، نیست. همه انتظار دارند ما به فینال برسیم اما هنوز اتفاقی نیفتاده و 90 دقیقه اصلی در تهران باقی مانده است. هنوز 50 درصد کار هم پیش نرفته و امیدوارم طرفداران از تیم حمایت نمایند.

2 – 160

منبع: ایران ورزشی

به "نعمتی: از طرفداران انتظار بیشتری داشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نعمتی: از طرفداران انتظار بیشتری داشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید