نتایج بسیار عالی گوشی وان پلاس7 پرو در آزمون مقاومت صفحه نمایش ، با خیال راحت تلفن همراهتان را پرت کنید!

به گزارش وبلاگ نت قشم، هنوز ساعات زیادی از رونمایی گوشی وان پلاس7 پرو نگذشته اما آزمون مقاومت نمایشگر روی این گوشی هوشمند صورت گرفته و نتایج بسیار قابل توجه است.

نتایج بسیار عالی گوشی وان پلاس7 پرو در آزمون مقاومت صفحه نمایش ، با خیال راحت تلفن همراهتان را پرت کنید!

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، گوشی هوشمند وان لاس 7 پرو، در یک آزمایش که توسط زک از یوتوبرهای معروف صورت گرفته سربلند بیرون آمده است.

در این آزمایش می بینیم که آزمون خراش(مقاومت در برابر خط و خش) روی نمایشگر انجام می گردد اما مانند بقیه گوشی های هوشمندی که به گوریلاگلس مجهزند، وان پلاس 7 پرو از آزمون خراش با مقیاس بالایی سربند بیرون می آید. این موضوع برای کاربرانی که گوشی آنان زیاد از دستشان میفتد اهمیت زیادی دارد.

وضعیت دوربین پاپ آپ این گوشی هوشمند نیز بسیار ایده آل است و با شیشه مخصوص محافظت می گردد، بنابراین به آسانی خراشیده نخواهد شد، هر چند که در اطراف آن پلاستیک واقع شده است و مستعد خراشیدگی است. بخش پشتی این گوشی هوشمند نیز از جنس فلز مقاوم است و نسبت به خط و خش مقاومت می نماید.

لوگو و علامت تجاری وان پلاس هر دو در زیر شیشه قرار دارند، به طوری که به راحتی محو و کمرنگ نمی شوند. نمایشگر 7 پرو به شکل چشمگیری هیچ پیکسل مرده ای را اعمال نمی نماید و سنسور اثر انگشت این گوشی نیز پس از خط و خش هنوز هم کار می نماید حتی زمانی که شیشه در بالای آن توسط آسیب دیده است.

منبع: انتخاب

به "نتایج بسیار عالی گوشی وان پلاس7 پرو در آزمون مقاومت صفحه نمایش ، با خیال راحت تلفن همراهتان را پرت کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتایج بسیار عالی گوشی وان پلاس7 پرو در آزمون مقاومت صفحه نمایش ، با خیال راحت تلفن همراهتان را پرت کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید