داورزنی به لیگ قهرمانان اروپا دعوت شد

به گزارش وبلاگ نت قشم، رییس فدراسیون والیبال ایران در نشستی آنلاین با رئیس فدراسیون والیبال اسلوونی درباره افزایش همکاری های دوجانبه تبادل نظر کرد.

داورزنی به لیگ قهرمانان اروپا دعوت شد

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ نت قشم، در راستای افزایش روابط بین المللی والیبال ایران با دیگر کشورها، رئیس فدراسیون والیبال کشورمان در جلسه ای آنلاین به بحث و گفتگو با رئیس فدراسیون اسلوونی پرداخت.

برگزاری اردوها و دیدارهای تدارکاتی مشترک و بعلاوه برگزاری دوره های آموزشی مختلف، تبادل مربی و در اختیار قراردادن امکانات گوناگون در فصول مختلف در چارچوب تفاهم نامه همکاری مشترک، از محورهای مهم این جلسه بود که طرفین بر اجرای مفاد آن تاکید کردند.

داورزنی در این جلسه، خلاصه ای از اقدامات مهم صورت گرفته در سال های اخیر را ارائه کرد و از رئیس فدراسیون اسلوونی دعوت کرد تا با حضور در ایران از امکانات والیبال ایران در دو بخش مردان و زنان بازدید نموده و به بحث و گفتگو در جلسات مختلف بپردازند.

متود راپرت رئیس فدراسیون والیبال اسلوونی با ابراز رضایت از برگزاری این جلسه، از ایران به عنوان کشوری پیروز و از محمدرضا داورزنی به عنوان مدیر ورزشی پیروز یاد کرد و اضافه نمود: از افرادی که با ایران و والیبال ایران همکاری داشته اند، صحبت های بسیار مثبتی شنیدم و دوست دارم که به تهران بیایم و از نزدیک شما را ببینم. بعلاوه از شما دعوت می کنم برای دیدنی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا به اسلوونی بیایید و ضمن بازدید از امکانات والیبال ما و برگزاری جلسات گفتگو، این رقابت ها را دیدن کنید.

وی بعلاوه از حضور هاینن و برگزاری دوره های پیشرفته مربیگری والیبال در ایران ابراز شگفتی و حضور الساندرا کمپدلی در راس کادر فنی تیم ملی زنان را مثبت ارزیابی کرد.

در انتها مقرر شد طرفین کوشش نمایند تا هر چه زودتر تفاهم نامه مشترک همکاری تنظیم و امضا گردد تا مراودات بین المللی والیبال ایران و اسلوونی هر چه بیشتر توسعه یابد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "داورزنی به لیگ قهرمانان اروپا دعوت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داورزنی به لیگ قهرمانان اروپا دعوت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید