امضای تفاهم نامه همکاری فدراسیون تیراندازی با وزارت علوم

به گزارش وبلاگ نت قشم، با هدف تعمیم و توسعه تیراندازی در وزارت علوم و مجموعه های تحت پوشش، تفاهم نامه همکاری بین فدراسیون تیراندازی و این وزاتخانه به امضا رسید.

امضای تفاهم نامه همکاری فدراسیون تیراندازی با وزارت علوم

به گزارش وبلاگ نت قشم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، در نشست محمد حسین علیزاده مدیر کل تربیت بدنی وزارت علوم با علی دادگر رئیس فدراسیون تیراندازی کشورمان، تفاهم نامه همکاری در راستای تعامل دو طرفه و بهره مندی از ظرفیت های موجود به امضا رسید.

در این نشست، علیزاده با اشاره به علاقه مندی دانشجویان و استقبال پرشور آنان از تیراندازی گفت: در مجموعه های تحت پوشش وزارت علوم شاهد آمار بالایی از دانشجویان هستیم که به رشته تیراندازی گرایش مطلوبی دارند و با توجه به شاخصه های این رشته ورزشی، در صدد هستیم بستر مناسب را برای تعمیم و توسعه این ورزش در سطح دانشگاه ها ایجاد کنیم.

دادگر نیز در این نشست با اشاره به فرصت ها و توانمندی فدراسیون و هیات های استانی گفت: خوشبختانه در فدراسیون تیراندازی فرصت و فضای مناسب برای این تعامل وجود دارد و هیئت های استانی نیز بستر مناسب جهت این همکاری را دارا هستند، از سویی دیگر با توجه به این که فضاهای آموزشی نیز در استان های کشور وجود دارد می توان به صورت مکمل، از امکانات هر دو طرف استفاده کرد تا بهترین فضا برای توسعه تیراندازی در سراسر کشور فراهم گردد.

رئیس فدراسیون تیراندازی تاکید نمود: این فدراسیون آمادگی هر گونه تعامل و همکاری با وزارت علوم را دارد چرا که اثرات و نتایج این همکاری برای ورزش تیراندازی بسیار مفید خواهد بود.

در سرانجام این نشست، تفاهم نامه همکاری میان فدراسیون تیراندازی و وزارت علوم به امضای طرفین رسید.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "امضای تفاهم نامه همکاری فدراسیون تیراندازی با وزارت علوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امضای تفاهم نامه همکاری فدراسیون تیراندازی با وزارت علوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید