استقلال بهترین، شوتزن ترین و تهاجمی ترین تیم هفته در قاره کهن شد

به گزارش وبلاگ نت قشم، در روز نخست رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال استقلال ایران نه تنها در بین تیم های ایرانی، بلکه در بین تمام تیم های غرب آسیا بهترین نتیجه را گرفت.

استقلال بهترین، شوتزن ترین و تهاجمی ترین تیم هفته در قاره کهن شد

به گزارش وبلاگ نت قشم، در خاتمه شب نخست رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، 4 نماینده کشورمان هم به میدان رفتند و کارشان را با 2 پیروزی و 2 تساوی به اتمام رساندند.

تیم فوتبال استقلال با رجحان 5 بر 2 برابر الاهلی، میزبان گروه سوم این رقابتها بهترین نتیجه را در بین تیم های ایرانی و حتی در بین تمام تیم های حاضر در این مسابقات به دست آورد تا بهترین تیم شب اول مسابقات باشد. همچنین آبی پوشان با به ثمر رساندن 5 گل در یک بازی، تهاجمی ترین تیم مسابقات نیز هستند.

استقلال در هفته نخست این رقابت ها میزبان گروه سوم را در حالی شکست داد که ملاقات آنها با رد و بدل شدن 7 گل، پرگل ترین و جذاب ترین بازی شب نخست نیز باشد.

شاگردان فرهاد مجیدی در این ملاقات 21 بار اقدام به شوتزنی کردند تا بالاتر از السد با 18، شباب الاهلی با 17 و سایر تیم های آسیا نهاده شده و علاوه بر تهاجمی ترین تیم مسابقات، شوتزن ترین تیم هم باشند. از جمع 18 شوت آبیها 7 شوت در چارچوب نهاده شد که 5 ضربه در چارچوب آنها گل شد.

منبع: مهر

منبع: جام جم آنلاین

به "استقلال بهترین، شوتزن ترین و تهاجمی ترین تیم هفته در قاره کهن شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال بهترین، شوتزن ترین و تهاجمی ترین تیم هفته در قاره کهن شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید